Service

Online shoppen

De prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW. Als je een keuze hebt gemaakt, klik je op de knop ‘in winkelmand’. In de winkelwagen zie je de bestelling. Rechts bovenin zie je de winkelwagen, als je deze opent kun je aantallen producten verwijderen en/of toevoegen. Heb je een kortingsbon dan kun je deze hier ook verzilveren, door de code in te voeren. Indien je een bestaande klant bent, kun je inloggen met een account, of anders een account aanmaken of afrekenen als gast.

Bestellen

Nadat je je  keuze hebt gemaakt, klik je op  de knop “afrekenen”.  Hier kun je de adresgegevens invoeren. Deze  gegevens worden niet aan derden verstrekt.  Geef duidelijk aan wanneer het verzendadres afwijkt van het factuuradres.  Kies daarna de betaalmethode om de bestelling af te ronden.

Acties & kortingscodes

Als je een kortingscode hebt ontvangen, kun je deze in de winkelwagen in het veld “kortingsbon” invoeren. Als de code wordt geaccepteerd wordt het bedrag of percentage korting in mindering gebracht op het te betalen bedrag. Als deze niet wordt geaccepteerd, bijvoorbeeld als de code verkeerd of verlopen is, wordt hiervan een melding weergegeven. Let bij de invoer op hoofdlettergebruik. Als je problemen hebt met de invoer van de code neem dan contact met ons op.  Achteraf  aanspraak maken op een actie is helaas niet mogelijk.

Betaalmethodes

Je kunt bij Dusk till Dawn op de volgende manieren betalen:

iDeal (Netherlands only)VISAMasterCard PayPal Betaaloplossing AfterPay gaat verder onder de naam Riverty

Voor Nederlandse klanten kan de betaling  geschieden via iDEAL. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem waarbij je direct doorgestuurd wordt naar je internetbankierprogramma. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je  niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij een Nederlandse bank, dan kunt je direct met iDEAL betalen.

Belgische klanten kunnen eenvoudig betalen met Bancontact/Mistercash. Duitse klanten met Sofortbanking of Giropay.

Creditcard: Visa en MasterCard. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren. Wij zorgen samen met je creditcardmaatschappij voor een correcte afhandeling. Je creditcard wordt belast op het moment dat je je order plaatst.

Wanneer je een Paypal-account hebt, kun je bij Dusk till Dawn veilig betalen met Paypal.

Ook bestaat de mogelijkheid om te betalen via overschrijving (voor klanten buiten Nederland). Na het volledig doorlopen van het bestelproces ontvang je een e-mail met de bestelbevestiging en onze bankrekening gegevens. Hiermee kun je zelf de betaling van de bestelling overmaken, onder vermelding van het bestellingsnummer  (Het #… nummer dat vermeldt staat op de bestelbevestiging). Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling verstuurd. De order heeft hierdoor wel een langere doorlooptijd.

AfterPay (Riverty) – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor Dusk till Dawn het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay (Riverty) – Achteraf betalen (Nederland, via eenmalige machtiging)
AfterPay voert voor Dusk till Dawn het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je deze betaling via de AfterPay App of in de online omgeving MijnAfterPay kunt inzien. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay (Riverty) – Achteraf betalen (Nederland, bedrijven)
AfterPay voert voor Dusk till Dawn het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitaal betaaloverzicht per e-mail ontvangt van AfterPay. AfterPay informeert u per e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

AfterPay (Riverty) – Achteraf betalen (België)
AfterPay voert voor Dusk till Dawn het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

Bezorgen

Voor de bezorging van uw bestelling maken wij gebruik van PostNL, hiervoor rekenen wij €7,15 voor bestellingen binnen Nederland (vanaf € 50,- gratis). Voor bestellingen in Europa zijn de verzendkosten €7,95 en bestellingen buiten Europa worden voor € 25,00 verzendkosten verstuurd. Landen welke vallen onder verzending binnen Europa zijn: België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Luxemburg, Oostenrijk en Spanje. Verzendkosten zijn altijd exclusief eventuele importkosten of -belastingen. Het kan zijn dat verzending naar buitengebieden een dag langer duurt.

De bezorgtijden voor onze bestellingen verschillen per land. We streven alle bestellingen wereldwijd binnen 3 tot 4 werkdagen te bezorgen, maar in de meeste landen leveren we binnen 1 of 2 werkdagen.

Dusk till Dawn kan bestellingen ook verzenden naar afhaalpunten.

Retourneren & ruilen na aankoop.

Voldoet een Dusk till Dawn artikel toch niet aan je verwachtingen, geen probleem! Je hebt 14 dagen herroepingsrecht*.  Wil je een artikel terugsturen, stuur dan een email inclusief ingevuld herroepingsformulier (Herroepingsformulier) naar klantenservice@dusk-dawn.nl o.v.v. retour. Je krijgt van ons per e-mail een bevestiging van retour en instructie hoe te retourneren.  Print het herroepingsformulier uit en voeg toe aan het (of de) product(en) dat/(die) je terugstuurt. Retourzendingen zonder dit formulier worden niet in behandeling genomen! Je kunt het betaalde bedrag binnen 14 kalenderdagen na de verwerkingsdatum van de retour teruggestort op je bankrekening verwachten.* De herroepingstermijn  gaat in op de dag van ontvangst van het product. Wanneer je beroep doet op dit herroepingsrecht dan ben je zelf verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. De aankoopkosten inclusief eventueel betaalde verzendkosten zullen door ons worden teruggestort op de bankrekening. Houd  er rekening mee, dat de geretourneerde artikelen in een goede staat moeten bevinden. Dit houdt het volgende in:
  • De artikelen mogen niet gebruikt, vies en/of gewassen zijn.
  • De artikelen worden teruggestuurd in hun originele, onbeschadigde verpakking.
  • De artikelen worden compleet geretourneerd.
  • De artikelen  zijn voorzien van de originele etiketten en/of label(s).

Nadat je je producten geretourneerd hebt, zullen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 kalenderdagen retourneren. Als je hebt aangegeven een ruilproduct te willen ontvangen, zal dit binnen 1-2 werkdagen na ontvangst in ons magazijn verzonden worden. Houd er rekening mee dat Dusk till Dawn kosten in rekening kan brengen indien het product beschadigd wordt geretourneerd. Neem contact op met de klantenservice van Dusk till Dawn voor vragen over je ruilbestelling.

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
Om hygiënische redenen kunnen wij de volgende artikelen niet retour nemen:

  • Dekbedden
  • Hoofdkussens

De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
Beddengoed (hoeslakens, kussenslopen en dekbedovertrekken) dienen in onbeschadigde verpakking en in geleverde staat te worden geretourneerd. Advies is om bij het beoordelen van het artikel deze niet uit te vouwen.

Garantieprocedure.

Dusk till Dawn producten zijn met alle zorg en aandacht voor je gemaakt. Ze zijn gegarandeerd oersterk en gebruiksvriendelijk. Garantie op materiaal en productiefouten krijg je gedurende een vaste periode vanaf de aankoopdatum. Bewaar altijd het betaalbewijs (kassabon of pakbon, indien online gekocht) van je Dusk till Dawn aankoop. Aanspraak maken op de garantie kun je alleen indien het product is gebruikt onder normale omstandigheden, voor het gangbare gebruiksdoel, en dat onderhoud- en gebruiksinstructies zijn opgevolgd. Schade die niet is veroorzaakt door materiaal- en fabricagefouten wordt niet vergoedt, maar kan wel gerepareerd/vervangen worden tegen een billijke vergoeding. Neem altijd eerst contact op met de Customer Service (klantenservice@dusk-dawn.nl) en stuur indien mogelijk foto’s mee. Zij zullen je inlichten over de garantie- of reparatieprocedure. Retouren zonder vooraanmelding via onze klantenservice worden niet in behandeling genomen.
Let op: Heeft u een product aangeschaft via één van onze dealers. Dan dient u garantie te claimen bij de betreffende dealer. Op al onze leveringen hanteren wij onze algemene voorwaarden. Onze algemene voorwaarden kunt u via de volgende link bekijken: Algemene voorwaarden.

Dutch Deluxe Design

Klantenservice

Maandag – Vrijdag 09:00 – 17:00 uur

Nederland • +31 (0)26 – 78 56 429
Internationaal • +31 (0)26 – 78 56 429

E-mail • klantenservice@dusk-dawn.nl
Webcare • @dutchdeluxedesign

 

Social Media

Volg ons op social media en wees als eerste op de hoogte van Dusk till Dawn nieuws, acties en andere spannende ontwikkelingen.